Vacsorakatasztrófa Torkos csütörtökön a Hotel Amadeusban
sponsored links
Kihasználva az internet adta lehetõséget, muszáj hangot adnom a tegnapi katasztrofális vacsoraélményemrõl, amit a zuglói Hotel Amadeus éttermében éltünk át kis családunkkal 5-en.
Torkos csütörtökön egy helyi étterembe akartunk elmenni, itt kaptunk helyet 2 héttel ezelõtt.
A hazai éttermek nagy többségétõl nem várok már el semmit, az átlagos hely ?cordon bleu + sült krumpli? színvonalára számítottam itt is, illetve gondoltam eszek egy szokványos juhtúróval töltött rántott pulykamellet (volt is az étlapon sertéshúsból!:), a kaját illetõen nem is csalódtam (pozitívan sem..). Valljuk be õszintén, szar volt, átlagos, vagy inkább átlagon aluli volt.
Két salátát meg egy gulyáslevest kértünk elõételnek. ? órás várakozás után meg is érkezett a leves, majd 10 perccel késõbb a 2 saláta.
A saláta diós-gorgonzolás ruccola málnaecettel, amiben van némi koncepció, mivel az ízek összeillenek, de az egész alá betettek egy mekis színvonalú kertész salátát, a málnaecet meg mondjuk túl hangsúlyos volt, pedig amúgy fincsi, de mindegy. A gulyás megfelelõen átlagos volt, bár nem gõzölgött.
Majd kezdõdött a vacsorakatasztrófa 2. felvonása. Amiket rendeltünk: 2 juhtúrós sertés, 1 roston sült libamáj, 1 bélszín zöldbors mártással, 1 sertésszûz ragu.
és vártunk??.
és vártunk???..
és vártunk????
jöttek az étterembe vendégek?.
és csak vártak???
és csak vártak???.
és csak vártak.
Néha-néha kiment egy-két étel, de ?nem ez volt a jellemzõ? :))
Ja, tegyük hozzá, hogy egyáltalán nem volt teltház! Tehát nem a TCS-i forgalomnövekedés áll a dolgok hátterében.
1 óra várakozás után a pincér volt szíves megjelenni 3 db fõétellel, amik már kihûltek! Ennél nagyobb viccet még nem láttam, ez aztán a vacsora élmény, 5-bõl 3-an esznek, 2 meg nézi. ?!?!?!?!??! Felfoghatatlan.
Döbbenettel figyeltük az eseményeket, amik tulajdonképpen egyáltalán nem zajlottak. A vendégeket magukra hagyták, látványos volt, hogy rossz kajákat vittek ki bizonyos asztalokhoz, hideg volt a kaja.
Ja, kértünk 1 adag vegyessalátát a juhtúrós sertés mellé, amit egy átlag étteremben 2 perc alatt összedobnak, itt viszont ki sem hoztak. A másik 2 kajára való várakozás közben már azon viccelõdtünk, hogy ezek még arra is képesek, hogy 1 óra késéssel hozzák ki a salátát a már elfogyasztott ételhez. (: Szerencsére ez nem történt meg, egyáltalán nem hozták ki a salátát. (: Bár én láttam egy adag salátát elkészülve várakozni a pulton, ahova rakták az elkészült ételeket, de végül nem érkezett meg egy asztalhoz sem :)))
Néha-néha felbukkant a pincér, de sunnyogott, ránk se nézett, egy szót se szólt, nem kommunikált, hogy mikorra lesz kész, mi a helyzet, szándékában sem állt kiengesztelni egy pohár itallal vagy bármivel. Basszus, még az ócska mekiben is adnak egy rohadt fagyit vagy egy kis üdítõt......
A 3 elfogyasztott fõétel üres tányérjai fölött 1 órán keresztül ültünk, nem vitték el. 1 óra múlva megérkezett a maradék két kaja, amit gyorsan megettünk és kértük a számlát. A pincérünk a kollégáját küldte, amit nem is csodálok, már annyira nem volt pofája a szemünkbe nézni.
Vártuk, mi történik, és valóban szó nélkül volt képük a teljes összegû (félárú) számlát kihozni, mire mi megkértük, hogy a két fõételért hadd ne fizessünk már, mert annyira pocsék volt a kiszolgálás. Erre az úr válasza csak annyi volt, hogy ?nem tudunk új számlát kiállítani, már kiállítottuk, ha elõbb szólnak, akkor igen? én meg csak lestem, hogy mi van??!?!?! na ne szórakozzon már!! Fennhangon közöltem vele, hogy felháborítónak tartom az egész estét és nem vagyunk hajlandóak kifizetni az utolsó két ételt?, mivel ennyi a minimum, amit engesztelésként elvárok. ERRE, 1 perc múlva érkezett az új számlával!! Én ezt egyértelmû hazugságként könyvelem el és a vendég hülyének nézéseként.
Ha valami baj van, megértettünk volna bármit, emberbõl vagyunk, mindenkinek lehet rosszabb napja a munkában, de közösen megállapítottuk, hogy egy étteremrõl akkor derül ki, hogy minõségi, vagy megfelelõ, vagy jó szolgáltatást nyújt, ha az ilyen stresszes helyzeteket kezelni tudja, és nem hagyja katasztrófálissá fajulni a dolgokat, foglalkozik a vendéggel, kedves és azt már mondanom sem kell, hogy nem hazudik.
Egyszerûen felháborító volt a pincérek és a személyzet hozzáállása, amit tegnap este tapasztaltunk. Nem számít, hogy TCS van-e vagy sem, attól félek, ezek teljes áron is megteszik ugyanezt, ezért mindenképpen örülök, hogy ha akár ilyen módon is, de felléptünk ez ellen! Legközelebb panaszkönyvbe is írok, ha kell. És ha ezt minél többen olvassák, az is jó.
Hotel Amadeus étterem: soha többé!
Elõétel: ***
Leves: ***
Fõétel: *
Kiszolgálás: 0 (Nem-kiszolgálás: ***** :)) )
Várom a kommenteket!
Torkos csütörtökön egy helyi étterembe akartunk elmenni, itt kaptunk helyet 2 héttel ezelõtt.
A hazai éttermek nagy többségétõl nem várok már el semmit, az átlagos hely ?cordon bleu + sült krumpli? színvonalára számítottam itt is, illetve gondoltam eszek egy szokványos juhtúróval töltött rántott pulykamellet (volt is az étlapon sertéshúsból!:), a kaját illetõen nem is csalódtam (pozitívan sem..). Valljuk be õszintén, szar volt, átlagos, vagy inkább átlagon aluli volt.
Két salátát meg egy gulyáslevest kértünk elõételnek. ? órás várakozás után meg is érkezett a leves, majd 10 perccel késõbb a 2 saláta.
A saláta diós-gorgonzolás ruccola málnaecettel, amiben van némi koncepció, mivel az ízek összeillenek, de az egész alá betettek egy mekis színvonalú kertész salátát, a málnaecet meg mondjuk túl hangsúlyos volt, pedig amúgy fincsi, de mindegy. A gulyás megfelelõen átlagos volt, bár nem gõzölgött.
Majd kezdõdött a vacsorakatasztrófa 2. felvonása. Amiket rendeltünk: 2 juhtúrós sertés, 1 roston sült libamáj, 1 bélszín zöldbors mártással, 1 sertésszûz ragu.
és vártunk??.
és vártunk???..
és vártunk????
jöttek az étterembe vendégek?.
és csak vártak???
és csak vártak???.
és csak vártak.
Néha-néha kiment egy-két étel, de ?nem ez volt a jellemzõ? :))
Ja, tegyük hozzá, hogy egyáltalán nem volt teltház! Tehát nem a TCS-i forgalomnövekedés áll a dolgok hátterében.
1 óra várakozás után a pincér volt szíves megjelenni 3 db fõétellel, amik már kihûltek! Ennél nagyobb viccet még nem láttam, ez aztán a vacsora élmény, 5-bõl 3-an esznek, 2 meg nézi. ?!?!?!?!??! Felfoghatatlan.
Döbbenettel figyeltük az eseményeket, amik tulajdonképpen egyáltalán nem zajlottak. A vendégeket magukra hagyták, látványos volt, hogy rossz kajákat vittek ki bizonyos asztalokhoz, hideg volt a kaja.
Ja, kértünk 1 adag vegyessalátát a juhtúrós sertés mellé, amit egy átlag étteremben 2 perc alatt összedobnak, itt viszont ki sem hoztak. A másik 2 kajára való várakozás közben már azon viccelõdtünk, hogy ezek még arra is képesek, hogy 1 óra késéssel hozzák ki a salátát a már elfogyasztott ételhez. (: Szerencsére ez nem történt meg, egyáltalán nem hozták ki a salátát. (: Bár én láttam egy adag salátát elkészülve várakozni a pulton, ahova rakták az elkészült ételeket, de végül nem érkezett meg egy asztalhoz sem :)))
Néha-néha felbukkant a pincér, de sunnyogott, ránk se nézett, egy szót se szólt, nem kommunikált, hogy mikorra lesz kész, mi a helyzet, szándékában sem állt kiengesztelni egy pohár itallal vagy bármivel. Basszus, még az ócska mekiben is adnak egy rohadt fagyit vagy egy kis üdítõt......
A 3 elfogyasztott fõétel üres tányérjai fölött 1 órán keresztül ültünk, nem vitték el. 1 óra múlva megérkezett a maradék két kaja, amit gyorsan megettünk és kértük a számlát. A pincérünk a kollégáját küldte, amit nem is csodálok, már annyira nem volt pofája a szemünkbe nézni.
Vártuk, mi történik, és valóban szó nélkül volt képük a teljes összegû (félárú) számlát kihozni, mire mi megkértük, hogy a két fõételért hadd ne fizessünk már, mert annyira pocsék volt a kiszolgálás. Erre az úr válasza csak annyi volt, hogy ?nem tudunk új számlát kiállítani, már kiállítottuk, ha elõbb szólnak, akkor igen? én meg csak lestem, hogy mi van??!?!?! na ne szórakozzon már!! Fennhangon közöltem vele, hogy felháborítónak tartom az egész estét és nem vagyunk hajlandóak kifizetni az utolsó két ételt?, mivel ennyi a minimum, amit engesztelésként elvárok. ERRE, 1 perc múlva érkezett az új számlával!! Én ezt egyértelmû hazugságként könyvelem el és a vendég hülyének nézéseként.
Ha valami baj van, megértettünk volna bármit, emberbõl vagyunk, mindenkinek lehet rosszabb napja a munkában, de közösen megállapítottuk, hogy egy étteremrõl akkor derül ki, hogy minõségi, vagy megfelelõ, vagy jó szolgáltatást nyújt, ha az ilyen stresszes helyzeteket kezelni tudja, és nem hagyja katasztrófálissá fajulni a dolgokat, foglalkozik a vendéggel, kedves és azt már mondanom sem kell, hogy nem hazudik.
Egyszerûen felháborító volt a pincérek és a személyzet hozzáállása, amit tegnap este tapasztaltunk. Nem számít, hogy TCS van-e vagy sem, attól félek, ezek teljes áron is megteszik ugyanezt, ezért mindenképpen örülök, hogy ha akár ilyen módon is, de felléptünk ez ellen! Legközelebb panaszkönyvbe is írok, ha kell. És ha ezt minél többen olvassák, az is jó.
Hotel Amadeus étterem: soha többé!
Elõétel: ***
Leves: ***
Fõétel: *
Kiszolgálás: 0 (Nem-kiszolgálás: ***** :)) )
Várom a kommenteket!