Végre fasza PR-al kínáltak meg minket ( A Pur meg a Henkel )
sponsored links
Hát szó mi szó - nagyon megfelejtkeztünk egy restanciánkról - ezt szeretnénk most pótolni. Történt ugyanis, hogy a Henkeltõl felkeresték még év elején a Lucullus BT-t, hogy próbáljuk ki az új PUR mosogatószert, "harcol a keményítõfoltok ellen", bla bla bla, és lényegében nem is lenne itt ez a sztori nagyon különleges, ám kicsit másfelé kanyarintván - elismerjük, hogy márpedig egy kicsit mégis az, mert "tényleg" bevonva éreztük magunkat, és nagyon"fasza volt ez a hozzáállás."
0. Tetszésük fejezték ki a blogunk iránt :-)
1. Adtunk egy postai címet, és küldték azonnal a termékmintát (rengeteget!)
2. Humorral kezdték "Még mindig halomban állnak az újévi lencsésedények, mi?!"3. Azt kérték, hogy mondjuk el a véleményünket, nem pedig azt, hogy "írd meg, kész"...
4. A véleményünk: a termék tökéletes, minden porcikájában megfelelt, rendkívül harcedzett háziasszonyok kezei közt csiszolta a keményítõfoltokat a fazekak hadán. Tényleg, Istenuccse, csak ajánlani tudjuk.
5. Node, node. Egy másik véleményünk: a hozzáállásuk sokkal jobban tetszett, mint maga a termék ( nem voltak erõszakosak, nem voltak rámenõsek, és egy szavuk sem volt, hogy "Miért nem jön már az a rohadt véééééééélemény?" Ja, nem?? Adod vissza a terméket!!! Na ilyenek nem voltak. Mi meg megfelejtkeztünk a dologról.... Elnézést ezért, most ily módon pótoljuk.
Lassan egy tucat éve csináljuk a Lucullus BT-t, mondhatjuk meghatározó gasztró és PR szereplõje is vagyunk a magyar gasztronómiának, viszont az is igaz, hogy más PR-osok "állatságaiból" meg egy másik blogot lehetne megtölteni, amit velünk elkövettek... Vagy a saját termékükkel... De ez nem igazán vonzó, ezért nem is foglalkozunk velük.
Ez egy üdítõ kivétel volt, tényleg, õszintén, szívre tett kézzel mondjuk, hajrá, csak így tovább, Pur és Henkel!