Törökország, imádlak!

2011-09-25

sponsored links

Úgy tûnik mintha eltûntem volna egy idõre- és ez így is van. Jó kis mozgalmas nyaram volt, és bizony nem a fõzésé volt most a fõszerep. Rengeteg helyen jártam, sokféle programon vettem részt, volt köztük fesztivál, egy gyönyörû esküvõ (nem az enyém) :-) (ne siettessetek már), jöttek vendégek egy hétre, és én is útra keltem.
Idén már másodjára jutottam el a varázslatos Törökországba, köszönet a cégnek, ahol dolgozom.
Bár a céges mítingek általában nem tartoznak az álomutazások közé, mindkét törökországi út nagyon jól sikerült, és levontam a konzekvenciát: Törökországba bizony vissza kell jönni!!!
Az elsõ utam Isztambulba vezetett. Sajna csak két napot tölthettem ott, jóformán semmit sem láttam, mégis, a város elvarázsolt. Mindkét estét olyan éttermekben tölthettem el, ahonnan a kivilágított Boszporuszra láttunk, és halat ettünk herkentyûvel, és kb kétszerannyi pincér ugrált körülöttünk mint ahányan voltunk, és sepregette az asztalt a fogások között...Vendéglátás: ötös. A törörkök imádják a magyarokat "turkis-madzsar =family", mikor meghallották, hogy magyar vagyok, még jobban ugráltak körülöttem és hirtelen mindenkinekl akadt egy magyar rokona. :-)  Isztambuli utamról nincs post, majd lesz, ha visszatérek oda "civilben"...
Augusztus végén pedig Izmirtõl 85 km-re, Cesme-be szervezett a team mítinget.
Akkor még nem tudtam, de egy csodás (náluk) 5 csillagos, (nálunk ez megfelel 4csillagnak) hotelben foglaltak nekünk szállást, all inclusive ellátással.
Isztambulban át kellett szállni Izmir felé a helyi járatra, onnan kb még 50 perc volt busszal, végig autópályán.
Hotelünk az Altin Yunus, szobaszámom a négyezer- valahanyas...

A hotel szó szerint hatalmas, kicsit bolyongunk a szobákhoz, és megyünk is rögtön vacsizni. Az elsõ vacsora helyben van, svédasztal, finom, fõleg mert örülünk, hogy megérkeztünk és ismerõsökkel találkozunk.
Csak másnap látjuk a napsütésben, hogy micsoda gyönyörû helyen is vagyunk...
Reggeli a teraszon, cicák között, csak a következõ nap jövünk rá, hogy a hideg fogásokon kívül melegek is vannak-de akkora az étterem, pontosabban az éttermek sora, hogy ez elsõre fel sem tûnik...
Mivel ez egy gasztroblog, ugorjuk át az elõadásos és a workshopos részt, és csak annyit jegyeznék meg, hogy igen szuper a ...

Folytats a blogon ... jajdefinom.blogspot.com/2011/09/torok...