Trendi bevásárlás?
sponsored links
Ha fõzni trendi, bevásárolni is trendi, ugye? A nagy világméretû "gasztroforradalom" közepén egyre-másra halljuk, hogy fõzni szexi, meg trendi, meg minden - közben a világ nagyobbik fele éhezik... Ez nem jelenti azt, hogy ne élje meg a gasztronómia örömeit az, akinek módjában áll, de ha ez összeköthetõ bármilyen jótékonysággal, éljünk vele: Makány Márta és a Tesco együttmûködésének elsõ termékéhez 599 forintért juthatnak hozzá a vásárlók, de érdemes sietni, hiszen korlátozott ? mindössze 50 000 darabos ? példányszámban kerül a polcokra. Minden eladott táska árából a Tesco 20 forintot jótékony célra fordít. A tavalyi évben a vállalat - Az év támogatottja - program és a karácsonyi kuponos adománygyûjtés eredményeképpen összesen 40 millió forinttal támogatta az Ökumenikus Segélyszervezetet, és a Makány Márta táskák árából felajánlott, összesen 1 millió forinttal is a szervezet munkáját segíti.
A felsõ képet jól nézzétek meg: a mûvésznõvel egy henteshez ...