Sikeres magyar márkát vásárol meg az ALDI
sponsored links
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. bejelentette, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft. ?Kokárdás? márkáját, így hazai története során elõször szerez tulajdonjogot egy magyar brandben, amellyel évek óta sikeresen mûködik együtt.
A diszkont filozófia megalkotójaként az ALDI folyamatosan magas minõségû, innovatív termékeket nyújt vásárlói számára tartósan alacsony áron. Áruházláncunk sikerének egyik alapkövét a kizárólag az ALDI üzletek polcain elérhetõ saját márkás termékek jelentik, amelyek kínálatunk mintegy 80%-át teszik ki: az ALDI nem csupán az élelmiszer, hanem a non-food termékkategóriában is kínál saját márkákat, így minden vásárlói célcsoport számára olcsó és megbízható megoldást nyújt.
Az ALDI saját márkás termékeinek nagy részét a vállalatunk által meghatározott specifikáció és minõségi követelmények alapján neves gyártók állítják elõ. Szigorú minõségellenõrzésünk során a gyártástól a polcra kerülésig folyamatosan nyomon követjük az áru útját, vizsgálataink mind a termékekre, mind azok gyártóüzemeire kiterjednek.
Az ALDI arra törekszik, hogy minél több magyar, illetve hazai terméket kínáljon üzletei polcain, ezért már 2008-as magyarországi piacra lépése óta különösen a friss tej, a tõkehús és a zöldség-gyümölcs területén magyar beszállítóktól vásárol termékeket. A kezdetek óta beszállítónk az Alföldi Tej Kft., amely immár közel negyven termékünk esetében biztosítja a garantáltan magas minõséget és a fogyasztóink által keresett és elvárt magyar ízvilágot. Ebben az évben az ALDI a biotejet is magyar beszállítótól fogja beszerezni, így Magyarországon az ALDI lesz az egyetlen kiskereskedelmi lánc, amelyben valamennyi kiszerelésû friss és UHT tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz.
Az Alföldi Tej 2015-ben hozott létre egy, a tejtermékek piacán egyedi márkát, a Kokárdás brandet, amely piros-fehér-zöld kokárdával szimbolizálja, hogy az Alföldi Tej 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerõvel. A Kokárdást kizárólag az ALDI forgalmazza. Elsõként a Kokárdás 1,5 százalékos UHT teje került be az ALDI boltokba, ma már pedig 12 Kokárdás termék ? például natúr és gyümölcsös joghurtok, vaj, tejföl, fõzõtejszín, kancsós tej, túró ? közül választhatnak a vásárlók. A márka kedveltségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2017-ben a fogyasztók visszajelzése alapján megkapta az Év Terméke Díjat. Az ALDI ezért úgy döntött, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft.-tõl a Kokárdás márkát és közel kétszeresére növelve tovább bõvíti a márka kínálatát. Az Alföldi Tej vezetõi bíznak benne, hogy a brand átadásával további sikeres termékeket tud majd az ALDI a piacra hozni, amelyek megerõsítik a vásárlók ALDI-ba és a magyar termékekbe vetett hitét és bizalmát.
?A Kokárdás márka megvásárlásával platformot hozunk létre tejtermék-kínálatunk további bõvítésére, és a hazai fogyasztók igényére reagálunk, akik egyre jobban keresik a kedvezõ árú magyar termékeket üzleteinkben. A Kokárdás mindennek tökéletesen megfelel, hiszen már a csomagolásról is egyértelmûen látszik, hogy magyar termék, a kiszereléseket és az árazást pedig úgy alakítottuk, hogy kategóriájában a legtöbb elõnyt nyújtsa a vásárlóknak. Köszönjük az Alföldi Tej Kft.-nek, hogy a Kokárdás márka innovációjával hozzájárultak az ALDI-vásárlók elégedettségének további növeléséhez? ? mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezetõ igazgatója.
?Az Alföldi Tej Kft és az ALDI Magyarország Bt. kapcsolata több mint 10 éve kezdõdött. A 2003-ban 23 tejtermelõ gazda által alapított Alföldi Tej Kft az diszkonthálózat 2008-as piacra lépésének évében megkezdte az elsõ termék beszállítását. A beszállított termékek köre évrõl évre bõvült. A kialakult jó kapcsolat eredményeként mindkét vállalat stratégiai partnerként tekint egymásra. 2018-ra több mint 100 magyar tejtermelõ gazda csatlakozott az Alföldi Tej Kft sikeres modelljéhez. A vállalat által gyártott termékek mind magyar alapanyagból, magyar munkaerõ által, Magyarországon elõállított termékek. 2017-ben az árbevétel elérte az 53 Mrd Ft-ot, a két gyárban a munkavállalói létszám pedig a 630 fõt. A termékek folyamatos elismerésben részesülnek, mint például a Superbrands, a Best Buy, vagy az Év Terméke Díj? ? mondta Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej Kft. ügyvezetõ igazgatója.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehetõ legkedvezõbb áron biztosítja kiváló minõségû termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának elsõ áruházát Magyarországon. Jelenleg közel 3000 magyar munkavállalót foglalkoztat és 129 áruházból álló országos hálózattá bõvült.
Az ALDI vállalati filozófiájának egyik fontos szempontja a környezettel és a természettel, mint nyersanyagforrással szembeni tudatos magatartás. A cég számára magától értetõdõ a természetes nyersanyagokkal szembeni felelõsségteljes bánásmód.
Felelõsségteljes kereskedelmét éppen ezért évek óta környezetpolitikai témák határozzák meg. Az energiatakarékosság, felesleges csomagolóanyagok elkerülése, következetes szelektív hulladékgyûjtés és a gazdasági erõforrások ésszerû használata a természetes nyersanyagok védelmében mind hozzátartoznak az ALDI aktív környezetpolitikájához.
Az ALDI Magyarországról bõvebb információ a www.aldi.hu weboldalon található.