Hogyan kergesd õrületbe az eladókat? Tuti tippek!

2017-06-24

sponsored links





A vevõnek mindig igaza van. Az eladó meg próbál hozzá jó képet vágni. Nem mindig sikerül.

Én az a fajta ember vagyok, aki próbál minél kevésbé feltartani másokat, de sokan vannak, akik úgy érzik, vevõként õk a királyok, õértük van minden, nem igazán törõdnek az eladóval, a munkaidejével stb. Dolgoztam eladóként is kicsit (telefonon pedig rengeteg ügyféllel beszélek), így megértem mindkét felet, de most egy kicsit az eladókra koncentrálok.

Adok pár tuti tippet, hogy hogyan idegesítsd fel õket a végsõkig! ? 



Térj be az üzletbe 2 perccel zárás elõtt.

Már bemenéskor jelezd a testbeszédeddel egyértelmûen, hogy ez hosszú menet lesz.

Sétálgass a sorok között andalogva.

Amikor az eladó hozzád lép, hogy segíthet-e, mondd, hogy csak nézelõdöm.

Ha kinézelõdted magad és már legalább 5 perccel zárás után vagytok, akkor mégis kérdezz az eladótól. De olyan felvezetéssel, amibõl legalább 2 perc az ?elõjáték?, azaz az sem derül ki, hogy mi a kérdés.

Ha az eladó megadta a kérdésedre a választ, akkor kezd el hangosan hangosan gondolkodni rajta, hogy jó lesz-e az neked. Mert a szomszéd Bori mást mondott. De mit is mondott??

Haladóbbak itt kérhetnek még telefonos segítséget is (természetesen nagyotthalló másik féltõl).

Végre eldöntötted, mit szeretnél? Hurrá! Jöhet a fizetés. Jajj, hol a pénztárcám?

Hova is tettem?

De hát itt volt?

Jaj, sajnálom, nincs meg, nem tudom kifizetni? igen, stornózza, holnap visszajövök érte.

Nahát, megvan, mégis ott, ahova tettem! Üsse be mégis, legyen szíves!







Menj az üzlethez nyitás elõtt vagy után negyed órával. Látod, hogy le van engedve a rács, de bent már/még serénykednek a dolgozók.

Rázd a rácsot, nyomogasd a kilincset, kopogtass az ajtón.

Mikor a dolgozó feladja és kinyitja az ajtót, mondd neki, hogy ?de hát csak egy kóla kéne?, esetleg tedd hozzá, hogy ?gyors leszek?. 

Háborodj fel, küldd el õket az anyjukba, hogy ?még ezt sem csinálják meg?, hiába magyarázzák, hogy nem tehetik, a NAV bünteti õket. Meg egyébként is lejárt a munkaidejük. 



Ha nyitva tartási idõben érkezel, akkor egy fél-egy órás csevegés az eladóval biztosan jót fog tenni neki, hiszen úgyis ?unatkozik?, így ?legalább gyorsabban telik neki az idõ?.



Ha telefonon érdeklõdsz, rendelsz, még véleltlenül se készülj fel elõtte.

Ne tudd a termék nevét vagy bármiféle dolgot, ami alapján az ügyintézõ némi kérdezz-felelek és szóbeli activity után be tudná azonosítani, hogy mit szeretnél.

Ne gondold át elõre, hogy mibõl mennyit szeretnél venni, ezt lehetõleg az ügyintézõt feltartva beszéljétek meg telefonálás közben a kollegáddal/férjeddel/feleségeddel.

Mindenképpen a telefonos ügyintézést válaszd az írásos helyett ? mert az ?egyszerûbb és gyorsabb? ? ha extra hosszú és különleges írásmódú neved, címed és e-mailcímed van. Külön jó pont, ha emellé némi beszédhibával is rendelkezel (J mint Jóbert). 

Kérdezd meg (telefonon!), hogy mit gondol az ügyintézõ, pl. a kiválasztott ruha jól fog-e állni a feleségének. WTF? 

Írtál egy e-mailt este 6-kor és reggel 8-kor még nem érkezett rá válasz? Hát mit csinálnak ezek, senki nem dolgozik?! Jöhet a panasz, kérd rögtön a fõnököt!



Neked van valami plusz tipped? Jöhet kommentben! ?





Ha tetszett a bejegyzés, csatlakozz a Konyhalál Facebook oldalához és iratkozz fel a heti hírlevélért a blogkövetésre, ne maradj le semmirõl! ?





Folytats a blogon ... konyhalal.cafeblog.hu/2017/06/24/hogy...

sponsored links

Keres?s