Gasztrobloggerek, szakácskönyvek - BLOGGER KÖNYVEK

2011-11-30

sponsored links



Mielõtt azt gondolnád, hogy promóció következik, hát nem, vagy mégis? Természetembõl fakadóan legtöbbször csak a kiemelkedõ, hasznos, de leginkább társadalmilag hasznos dolgok mellé állok. Napokban kérdezte egy ismerõsöm, hogy milyen fõzõiskolát javasolnék, és ennek kapcsán kezdtem el gondolkozni. A folyamatot megtorpanás követte, és valóban úgy gondolom, hogy álljunk meg egy pillanatra, mi történt itt egy pár év alatt! Mikor ezt a blogot elindítottam, úgy 30-40 blogger publikált rendszeresen ? egy szûk, áttekinthetõ virtuális csapat ? könnyen követhetõ módon. Nem felejtem el, hogy engem Eszter figyelmeztetett, hogy van egy(!) gyûjtõblog is, hogy gasztroblogom nehogy olvasó nélkül, egyedül, elárvuljon az éterben. Ez mára kicsit megváltozott. Ha azt mondom gasztroblogger, akkor az átlagember talán tudja mirõl van szó, de azt nem feltétlen tudja, hogy milyen átfogó tevékenység mátrix az, amit õk/mi létrehoznak/unk. Jótékonyság, vásár, politika, közétkeztetés, fõzõiskolák, termékek, termelõk és piacok népszerûsítése és persze ez távolról sem minden. Szóval, ha promóció, hát akkor az maga a kreatív bloggerkedésnek (már, ha van ilyen szó) szól elsõsorban, ami akár hiszitek, akár nem, egy teljesen alulról (és fõként belülrõl) kiinduló mozgalom, ami részleteiben szinte áttekinthetetlen, de szintetizálva egyértelmûen látható, tapintható, érzékelhetõ eredményt hozott.
A bejegyzés címére visszatérve, úgy gondoltam elérkezett az idõ, mikor már csokorba lehet kötni a ...

Folytats a blogon ... nyarikonyha.blogspot.com/2011/11/gasz...

sponsored links

Keres?s