Gasztroblogok, gasztrobloggerek és a facebook

2011-08-07

sponsored links


Csak egy rövid szösszenet, nem a teljes anyag...
És egy hírecske: a nempiskóta is megjelent a facebookon, gyertek, nézelõdjetek!

A trendszetter gasztrobloggerek közül elsõként Chili&Vanília csatlakozott a facebookhoz, õ már 2010. február 24-én rendelkezett rajongói oldallal. Malackaraj májusban, Lila Füge júliusban, Dolce Vita júniusban, Fûszer és Lélek, a Tomakonyha és a Limara Péksége szintén augusztusban. Ugyanakkor meglepõ, hogy bár a legnagyobb aktivitást Fûszer és Lélek és Chili&Vanília mutatja, utóbbi blogfelületén nem tette láthatóvá facebookos elérhetõségét, a rendszeren keresztül nem engedélyezte az általa létrehozott tartalmak megosztását sem. Ugyanígy járt el Dolce Vita is.
A facebook használattól jelentõsen eltérõen alakul viszont a twitter-használat, még a trendszetterek sem használják ki a virtuális sms szolgáltatásban szunnyadó lehetõségeket. A twittek nem, vagy nagyon ritkán frissülnek, többnyire a friss bejegyzések url-jeire szorítkoznak.
A facebook esetében azonban valóban rendeltetésszerû használatról beszélhetünk, mind a terndszettereknél, mind a közéjük tartozni kívánó gasztrobloggereknél egyaránt találunk példákat a közösségi média akció jellegû alkalmazására, gondolok itt a különbözõ like-oláshoz kötött nyereményjátékokra, mind magukra a közösségépítõ párbeszédekre. Más kérdés, hogy a napról-napra, percrõl-percre bõvülõ közösség dacára maguk a ...

Folytats a blogon ... anempiskota.blogspot.com/2011/08/gasz...

sponsored links

Keres?s